6клас

                                                                                                                Вчитель Мігай Т.В
6 - а, б       Географія 

Річна тестова робота: 6-а    21.05.2020р. з 11-00 до 11-40
                                      6-б   19.05.2020р  з  10-00 до 10-40
Контрольну роботу (тестову) дивіться в кінці сторінки

04.05 - 08.05.2020р.

Прошу надіслати відповіді на тестові запитання з теми " Біосфера та грунти" до 11.05.2020р.
 Тести розташовані у кінці сторінки.


13.04 - 24.04.2020р.

Тема: Біосфера

https://www.youtube.com/watch?v=F-VoU0QgOEY
https://www.youtube.com/watch?v=Z0cWMmVChBI

Після перегляду відео-ресурсу, опрацюйте 54 параграф та:

1. Пригадайте, які на Землі є основні групи організмів ( курс природознавства )

2. Запишіть у зошит значення базових понять:
- Біосфера;
- Рослинність;
- Тваринний світ

3. Розглянте мал.255, стор.212 та запишіть складові біосфери.

4. Використовуючи мал.256, стор.213, намалюйте схему де проходять межі біосфери.

5. Проаналізуйте мал.257, стор.214-215, та дайте відповідь на запитання № 5, стор.216.



Тема: Грунти

https://www.youtube.com/watch?v=sfYKdB_FZJ8

Після перегляду відео-ресурсу, опрацюйте 55 параграф та:

1. Запишіть у зошит значення базових понять:
- грунт;
- грунтовий покрив;
- родючість грунтів.

2. Проаналізуйте особливості поширення грунтів (стор.218 - 219 ), та дайте відповідь на запитання № 2, 5, стор. 220.


06.04.2020р.
     
Тести з теми: "Води суходолу" дивись у кінці  сторінки.


01.04 - 10.04.2020р.
Тема: Води суходолу. Озера, болота, штучні водойми.

https://www.youtube.com/watch?v=0lJENEmDmwI
https://www.youtube.com/watch?v=_lu7As8Q9r0
https://www.youtube.com/watch?v=jDDAWUZHEN0

Після перегляду відео-матеріалу, опрацюйте параграфи 49,50 і 51 та:

1. Запишіть у зошит значення базових понять:

- озеро;
- болото;
- улоговини;
- канали;
- ставок;
- водосховище 
2. Запам'ятайте, що за походженням улоговин розрізняють озера тектонічні, вулканічні, льодовикові, заплавні і т.д.
3. Запишіть у зошит приклади різних озер за походженям улоговин.
    Приклад: оз. Вікторія - тектонічного походження.
4.Запам'ятайте: за водним режимом є стічні та безстічні озера, а за солоністью води озера бувають прісні й солоні.
5. Дайте відповідь (письмово) на запитання № 3, сторінка 199 підручника.


Тема: Води суходолу. Льодовики, підземні води.

https://www.youtube.com/watch?v=2fYuqOzip5g
https://www.youtube.com/watch?v=hdLOGcvp_P0
https://www.youtube.com/watch?v=P69ARTBtLZ8
https://www.youtube.com/watch?v=pVMIFVSMehg

Після перегляду відео-матеріалу, опрацюйте параграфи 52 і 53 та:

1. Запишіть у зошит значення базових понять:
- льодовик;
- снігова лінія;
- морена;
- айсберг;
- багаторічна мерзлота;
- підземні води

2. Намалюйте у зошиті схему залягання грунтових вод (мал.251, стор.208)

3. Запам'ятайте, що за умовами залягання розрізняють грунтові та міжпластові підземні води,  за температурою бувають термальними, а за солоністью мінеральними.

4. Дайте відповід на питання № 5 на сторінці 210.

Роботи, виконані у зошиті, будуть перевірятись після закінчення карантину.

 16.03 - 20.03.2020 р.    
                                                                                                                                             
      Тема: Води суходолу. Річки, робота і характер течії річок.

https://www.youtube.com/watch?v=J3QRELWPXOA

I. Після перегляду відео-уроку, опрацюйте параграф 47 та 48 і запишіть у зошит значення базових понять:

- витік;
- гирло;
- русло;
- річкова долина;
- річковий басейн;
- заплава;
- паводок;
- межень.

II. Складіть п'ять тестових питань до тексту параграфа.

 III. У зошиті відповісти на питання: № 1- 5, на стор. 186 .

Роботи, виконані у зошиті, будуть перевірятись після закінчення карантину.





2 комментария:

  1. Добрий день, роботи будуть перевірятись після скасування карантину.

    ОтветитьУдалить
  2. Добрий день. Вкажіть будь ласка электрону адресу

    ОтветитьУдалить